Што претставува овој настан ?
Овој курс ќе претстави холистички пристап кон управувањето со набавките во кревки, погодени од конфликти и вонредни ситуации, а започнувајќи со проактивно планирање и елаборирање на алатките и техниките што им се потребни на службениците за помош со цел да обезбедат стока, работи, услуги и консултантски услуги во итни случаи.
По завршувањето на курсот, учесниците ќе можат да креираат и ажурираат: стратешки планови; проектни задачи; спроведуваат итни јавни набавки на стоки, работи, услуги и консултантски услуги; да оценуваат, преговараат и доделуваат договори за јавни набавки во итни случаи и да ги следат испораките по истите.
За кого е наменет овој настан ?
Курсот е наменет за службеници и менаџери кои работат или се подготвуваат да работат во кревки, погодени од конфликти и итни ситуации, без разлика дали се работи за помошни службеници, инженери, лекари, раководители на единици или специјалисти за набавки. Курсот не ги следи правилата или процедурите усвоени од ниту еден субјект. Наместо тоа, тој е подеднакво отворен за државните службеници и персоналот на меѓународните организации или локални/меѓународни невладини организации. Сепак, тој ги истакнува практиките препорачани од големите меѓународни организации кога станува збор за итни набавки.
Начин на одржување: Online (E-Campus)
Времетраење на настанот: 2 мај – 10 јуни
Повеќе инфо на: https://www.itcilo.org/courses/emergency-procurement